Why don't you slide?

Sov gott, drömde konstigt. Uppfann tydligen ett nytt att sova på när jag drömde, men jag minns inte vad det gick ut på nu. Jag tror det hade med två Carina att göra igen (en som sover, en som går upp) och det fungerar ju alltid när jag tänker på det när jag sover...

Idag får vi nya grannar! Det blir trevligt :) Och imorgon blir det alkohol + tv-spel = sant, det ni ^^

Jag skall be Nath ta kort på mitt ben sedan; det har gått från gul-lila till knallblått. Hej och välkommen, du nya lilla blåmärke. Du matchar de andra.
(konstigast just nu är det som sitter på baksidan av handleden på vänster arm, det är typ brungult. Nani?)

Betalade min halloween-outfit igår. Det blev inte den gulliga häxoutfiten jag först ville ha, utan en Snövit-outfit istället. Det blir bra det med, den får sedan hänga bredvid min Alice-outfit ^_^
Nu skall jag bara hinna köpa ett plastäpple (var köper man sådant?) och modda det lite to go with the outfit :)

Nath skall på fest ikväll efter att de flyttat klart och så kommer Diddi hit och leker med mig.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Oerhört smart med två versioner av en själv; hade varit kul och praktiskt om det gick att göra i verkligheten!

2008-10-18 @ 15:20:24
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0