Well, look who's little miss popularity

Pratade med Bubblechick för att se ifall Nath kunde få gå med i Nosco, och under den diskussionen sade han även att jag var väldigt välkommen att gå med som casual i Nosco om jag ville.
Senare under kvällen, när jag faktiskt till och med spelade lite (speccade om från shadow till deep discipline för att köra pvp-healing) så frågade Stellan om mina planer inför WotLK och sade att jag gärna fick gå med som casual i Trolltyg om jag ville, och strax därefter, när jag pratade med Caroline på msn angående att vårt guild är finito ville hon att jag skulle byta server och gå med i hennes guild.

Tre olika förslag på en kväll! Jag känner mig så populär ;)
Just nu lockar faktiskt Carolines förslag mest, frågan är bara vilken karaktär jag skall flytta. Blir nog Ghoul tror jag, beror på om jag orkar fixa till Näsblod innan dess. Behöver ju ha maxat min engi på henne om hon skall flyttas...

För övrigt sade Nath att man nu får flytta karaktärer från vilken server som helst till vilken server som helst? Jag säger bara KIIRI! Giev! Jag kan äntligen få flytta min gulliga mage till en server jag faktiskt spelar på! *dansar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0