Well gee, I'm sorry about that

Redovisningen gick bra :)
Tjejerna blev jätteglada för kladdkakan också, men ni som vet  vet ju faktiskt att jag är kung på kladdkaka ;)

Jag blev sådär jätteglad förut också, för en av killarna i vår grupp gick igenom högen med alla våra imageboards (vi fick tillbaka dem idag), höll upp en och sade "Snygg, vems är denna?" och en av de andra killarna sade "Shit vad snygg!" och jag blev så glad så glad, för den var min! Och folk verkade helt impade, haha. :D

Jag blir så glad när folk gillar det jag gjort <3

Klassen gillade vår redovisning iaf, de verkade gilla vårt koncept och tyckte att vi var "gulliga" som synkat våra kläder och skaffat namnskyltar, haha. Vi är nördarna! :D

Nath kommer inte hem förrän om typ fem timmar, så jag skall ta mig till affären om en stund och köpa hem något att äta, såvida jag inte har något upphetsande hemma.
Imorgon åker jag ner till Malmö innan lunch och fixar pennor, och sedan skall jag få markerprojeketet klart till torsdag. Hoppas att det blir bra, jag känner mig inte helt självsäker på den punkten :/ Ohwell.
Grafik är jag ju bra på iaf <2

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vad roligt! Där ser du att det brukar gå bra till sist, även om man känner sig stressad och sjävförtroendet är i bott!

2008-10-27 @ 22:59:08
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0