Starfighter

Sov väldigt gott i nättras, även fast det var tomt i sängen bortsett från mig. Somnade till och med relativt tidigt, och vaknade bara till i någon sekund när Diddi rumsterade om i köket. Mycket bra! Nu är jag laddad för en lång dag fylld med saker att göra, håhå jaja. Skall skissa så mycket som möjligt, göra Rittekniksövningarna med Ingrid, och ikväll skall jag fixa Skissteknikläxan inför imorgon. Urgh. Det är mycket att göra, men jag skall försöka hålla modet uppe! Finns tid skall jag även städa så mycket som går; tog en hel del i köket och hallen igår, idag skall jag nog satsa på ovanvåningen. Nath kommer inte förrän i kvällningen imorgon och jag är hemma senast två, så jag har ett par timmar på mig då att få allt klart här, samt duscha så att jag är söt och fin när han kommer hem.
Längtar!

Beroende på hur det går med skisserna idag skall jag prata med min grupp angående huruvida jag måste vara med i tre timmar imorgon; jag skall skissa som en dåre idag men med min takt och skicklighet (eller snarare brist därav) så har jag inte så höga förhoppningar på att jag får gjort de sista ...um... 28 skisserna idag. (saknade 31, inte 30, och gjorde tre igår, wohoo) Jaja, den dagen den sorgen! (att den dagen sedan är redan imorgon är ju dock en ganska panikslagen femma)

Dagens outfit: Kort jeanskjol, grå/svartrandinga overknees, svart 3/4ärmströja och överst en grå Batman-teeshirt. Funderar på att ha kängor idag, men det blir nog benvärmare och sneakers faktiskt. Jag har ingen lust med skavsår på kakan just nu.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jaa, just det! Glömde att du skickade guiden =) Om du får flera får du gärna hojta till x)

Och jag vill se din dagens outfit! \o/

2008-10-09 @ 10:45:34
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Haha, om jag hinner kan jag göra en tecknad bild och slänga upp :D

2008-10-09 @ 17:49:52
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0