SNAFU

Nath kommer hem typ fem timmar senare än han sade, så jag får ingen kvällsmat. Säg inte till i tid eller så så att jag hade hunnit till affären, nej nej, ring tio minuter efter att affären stängt och fråga när sista tåget går. För det är ju bra. Hej idag har jag ätit en macka och en skål nudlar och jag mår såååå bra.

Folk lämnar guildet till höger och vänster utan att säga ett ord. Vad charmigt. Jag orkar fan inte med dem längre, kan lika gärna lägga ner hela hemsidan och bara skita i allt istället. Vad spelar det för roll? Kan de inte offra sig att säga till när de skall lämna efter att ha spelat tillsammans med mig och Nath i sex månader varför skall då jag offra min fritid på att hålla uppe ett forum och en hemsida åt dem? Ingen djävla logik i det. Jag är för irriterad för att ens prata med Bart nu, vill han dra utan ett ord får han väl göra det, men då får han fan ta konsekvenserna också. ORKA. Vi är alltså officellt ett dött guild eftersom det inte finns någon kvar som gör något. Eller nej, förlåt, klart de gör något: De gnäller.
Skit samma.

Jag vill bara skrika. Varför skall allt alltid vara ok bara för att det är mig det går ut över?
Jag kan ju sitta här med min vrålande mage och filosofera över livet eller något.

Allt är ju SÅ KUL idag. Mm. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0