She-male?

Nathaniel, i telefon med någon: "Vi skall spela rollspel, jag och grabbarna"
Carina: "Hallå, jag då?"
Nathaniel: "Carina, du är mest grabb av alla!"

Jahapp :D

Sovit gott, men känner mig lite smått illamående. Som att det sitter en apa i bröstkorgen på mig och väsnas, eller jag vet inte. Munnen känns som ett helvete, i alla fall.

Igår åt vi failcake. Failcake är vad man får om ens smet helt plötsligt bestämmer sig för att sluta vara medgörlig och att istället streta ihop så mycket det bara går. De andra verkade dock uppskatta failcake, så helt fail var det väl kanske inte...

I alla fall så fick vi till slut ihop våra roller, efter sisådär tre timmars knåpande. Vi blev en thurge, en philodox, två ragabashes och två ahroun, där jag var en av de sistnämnda. KOMBAT OMG. Jag är den enda svenska i gruppen också, de andra är från Jamaica, Amerika, Kanada, Japan och Hawaii. :D
Det lär bli imba som fan, detta ^_^ Mycket bra val till offgrupp. Saknar dock Warhammergruppen, men what the hell. Nu får jag ju i alla fall en veckolig dos av rollspel (hoppas jag iaf) och då överlever jag ju skolveckan lite enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0