Kärleksbrev

Under GGN (Gotland Grand National) för några år sedan bodde det väldigt många crossåkare på vårt hotell, och en kväll när de druckit öl (inte ALLA, men en 3-4 stycken av dem) så hittade jag när jag skulle plocka bort deras ölflaskor en lapp med Till hon med det långa svarta håret nej röda menar jag :) skrivet på utsidan och <3 Du är jätte söt [sic], kommer dricka ö här fler gånger tror jag ;) /mailadress@mail*. Det bästa är inte att jag fick ett kärleksbrev helt random, utan att killen totalt har missat vilken hårfärg jag hade fast jag stod i kassan typ fem meter ifrån honom :D
Jag blev i alla fall väldigt glad :) Jag tror att jag var ihop med Patrick då dock, minns inte hur länge sedan det var riktigt, men jag blev glad ändå, det var en fin gest och jag tycker om när folk uppskattar mig :)

[* vackert censurerat, orka ge ut den riktiga adressen?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0