Inside your feeble brain there's probably a whore

Minns inte vad jag drömde i nättras, minns bara att jag ville sova sova sova och aldrig vakna. Kändes som att håret stod åt alla håll när jag vaknade, men sådan tur hade jag minsann att jag såg normal ut :)
Mina läppar svullnar alltid upp när jag somnar, för övrigt. Jag vaknar om morgnarna och ser ut som vilken regelrätt Angelina Jolie-kopia som helst. Fast snyggare, så klart, hon ser ju bara läskig ut :(

Jag har meddelat folk (via forumet, höhö) om att hemsidan kommer att läggas ner. Utan medlemmar känns ju ett forum lagom värdelöst. Farväl och tack för fisken, liksom. Argh. Fortfarande irriterad.

Fick inte träffa Nath något alls igår; han kom hem efter tolv och då hade jag äntligen lyckats somna trots en mage som kurrade like there's no tomorrow. Jag gillar inte att vara så hungrig. Han har dock givit mig matpengar till idag, så idag skall jag banne mig slå på stort och äta lunch!

Jag vill ha allt överstökat, jag är så stressad att jag drömmer om skolan. När det är där jag är hela dagarna hade jag ju uppskatta om jag kunde få ha mitt huvud i fred om nätterna åtmistone...

Kommentarer
Postat av: t00b

Tack för läkekonsten :D



Vad var det för hemsida? Trist o lägga ner :/

2008-10-23 @ 18:50:04
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Lunkers, man är ju inte Gwynne av Teh Potion Shoppe om man inte kan läka folk retroaktivt :)



www.ritguild.com var vår hemsida, nu är den bara död :P

2008-10-23 @ 23:04:34
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0