Ia Ia, Cthulhu f'htagn

Hjärnan är  fortfarande allmänt mosig och halvdöd. Lite illa, kanske. Skall posta lite här, sedan skall jag ner till köksbordet för att se ifall jag kan klara av att lösa NÅGOT på sista uppgiften innan jag sammanstrålar med Ingrid på tåget för att få lite hjälp av henne. Ingrid är smart, jag är det inte. :P

Nathaniel skall bjuda ut mig på restaurang imorgon kväll, vilket är ett trevligt tidsfördriv nu innan han far ifrån mig. Dagen skall dock ägnas åt att rensa ur datorrummet så att jag kan måla här på söndag. Jag vill att allt skall vara fint när Nath kommer hem, skall ju se till att tvätta klart samt städa av här hemma också. I den mån det hinns då, på måndag morgon får vi en ny uppgift för Visualisering och nästa fredag skall jag ha mina 30 a3-skisser klara...

Apropå fredagar: Grattis på födelsedagen mamma!
Min älskade mor fyller 49 idag, en mycket bra ålder om jag får säga det själv.
Nästa år fyller jag 25 och hon 50, så vi tänkte nog dra på stort och fira oss i Grekland eller liknande. Det blir bra :) Vi har kul när vi reser tillsammans, och jag tänkte nog dra med mig åtminstone Nath ner ;)

Fick "Making Money" igår, Pratchetts senaste. Skall bara läsa ut Wintersmith så har jag en ny, spännande bok att läsa. Mint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0