I won't let you take control over me

Pratar lite med min käre far på msn just nu... Han går på danskurs. Pappa? På danskurs?! Jag vet, det är otroligt. Han och hans tysk/filippinska flickvän går på kurs för att lära sig dansa bugg. Jag är road och oroad, haha ^^ De tvingas lyssna på dansband och hans ben vill inte åt samma mål som han vill, så det går ju inte helt bra för honom...

Har inga seriösa lektioner imorgon, men har ärende nedåt Malmö i alla fall. Sovmorgon är dock inte helt illa! Skall inom Matton och köpa markerpapper i a3-format, och sedan skall jag till skolan och försöka hitta till salen där jag skall se ifall det går bra att skriva ut mitt imageboard. Jag oroar mig ganska mycket över utskriften; det blir bra när jag skriver ut på a4 här hemma men jag blir lite nervös över det ändå. Del ett; hur i helvete hittar man till den där salen där vår a3-skrivare står? Jag får fråga i receptionen eller något... Eep. Sedan är det klart, inlämnat, finito, och så kan jag börja koncentrera mig på att göra 30 skisser i a3-format och frilägga tio cyklar. Wohoo. -_-

Men men, helgen blir nog bra iaf! Nath åker förvisso på söndag, men vi skall tömma datorrummet så att jag kan måla här nästa vecka. Jag tycker att det är jättekul att måla och göra om och ha mig med färger (ja, för jag är INTE typen som får panik av att råka vara täckt av målarfärg, som vissa andra...)

Har hittat halloweenoutfit åt både mig och Nath idag, vilket känns bra. Vi betalar lite extra i frakt så vet vi att det hinner hit i tid också, vilket helt enkelt är sexcellent. Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0