I guess WWF perhaps would mind...

"Vi skall göra möbler av utrotningshotade djur!" sammanfattade Lisa glatt vår nya projektidé, varpå vi alla bröt ihop av skratt.
Tidigare, då vi satt och spånade på vadfan vi skulle göra, diskuterade vi bland annat följande:
-Sexleksaker
-Sexleksaker för BARN (vi fick en del skumma blickar från killen mitt emot, men han verkade faktiskt ytterst road ;))
-Sexleksaker i form av en räka (skumt nog stoppade en äldre man in huvudet genom dörröppningen bara någon sekund efter att den meningen yttrades, vi fnissade glatt över det faktum att han förmodligen hörde oss :D)

Det blir en stol. I FORM av olika utrotningshotade djur, t.ex. en stol i form av en panda och en i form av en isbjörn. Men Lisas mening sammanfattade det hela på ett mordbidt poetiskt sätt så det fick nog bli dagens catchphrase.
På tal om catch...

Jag köpte två frallor med ost och skinka, försökte bygga ett torn av dem tillsammans med min muffin så att jag kunde bära alla tre sakerna upp i ena trapphuset och ner för andra, dit vi skulle sitta och jobba. Det gick inte helt bra. Det hela kom på glid, och i ett försök att fånga den första frallan tappade jag den andra och plötsligt låg båda över hela golvet. Plockade upp allt (ackomanjerat av mina egna skratt, såklart ^^) och fick sedan rart nog gå före en tjej i kön så att jag kunde få köpa nytt.
"Jag vill köpa två nya frallor, tack" (detta var alltså en minut efter att jag köpte de två första, mer eller mindre ;))
"Um, okej, varför?"
"Jag råkade tappa de två andra, haha"
"Okej, jag plastar in dessa åt dig"
Supersöt "tant" i kassan, sötast av allt var dock att hon inte lät mig betala för de nya mackorna. Jag fick dem! Jag blev helt galet kär i henne där ett tag som var så rar mot mig :)

Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Anja

Tycker du ska vara Snövit innan! :D Vore tråkigt att ligga och låtsas vara förgiftad hela kvällen, hö hö. torr humör skämt Haha ;D

2008-10-15 @ 17:53:01
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: t00b

Äsch, det är inget att vara orolig för ju ;)

2008-10-15 @ 19:20:16
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Anja; Men efter hon ätit äpple är hon ju Zombie-Snövit! Det borde ju passa mig :) Jag får se upp för alla häxor i vilket fall, de bjuder uppenbarligen bara på taskiga frukter...



Tobbe, om vi fortfarande pratar aktier har jag hittills förlorat 30k. Jag tänker nog faktiskt oroa mig lite ;)

2008-10-16 @ 07:28:05
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0