I am too scared to close my eyes

Nu har jag fixat Erics present, och känner mig väldigt imba. So far so good, jag kan uppdatera er sedan när jag faktiskt håller i den och vet om den blev rätt eller inte... :)

Skall strax springa till tåget och åka till Helsingborg, som sagt, Buttericks idag (bland annat).

Jag hittade iaf skivan jag letade efter! Phew, lagom jobbigt att ha alla de sakerna borta... Det är ju alla mina kort jag tagit med min fina kamera och så på den skivan, bland annat, tillsammans med typ ALLA bilder som finns på mig, argh. Men ingen fara å färde, skivan sitter nu i min dator så jag skall se till att SKRIVA NAMN på den sedan så att jag hittar den lättare i fortsättningen ;)

Btw, sak jag glömde på min fina önskelista här nedanför: En rosa extern hårddisk på 320gig, finns på Media Markt. Får skriva ut min illustrerade lista och ge den till Nath sedan, så han kan sluta obsessa över vad han skall ge mig. Jag vet redan vad jag vill ge honom, frågan är ju bara om jag har råd eftersom det kostar ganska mycket... Jaja, det fixar sig! Det är ju bara jul en gång om året ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0