Harley <3 Ivy

Visade Nath några av mina Halloweenförslag igår, och han gillade Harley Quinn-grejen. Jag har ju rätt färg på håret också, så jag håller mig till att ha huvan nedhasad kring halsen istället för uppe på huvudet - den är lite tight och det såg inte så bra ut ;)
Skall skaffa någon form av vit kräm att ha i ansitket, men det borde ju finnas på Buttericks. Tänkte utöka mitt mål i Malmö till att inkludera Tiger och Buttericks också :) Hittar jag en optiker med drop-in och lediga tider så gör jag den där djävla synundersökningen också, så att jag kanke kan få se normalt sedan... u_u

Ett par blå färgade linser i sista sekunden, var hittar man det? Harleen Quinzel är ju blåögd blondin, till skillnad från mig som är grönögd dylik. Shock kanske har? Vet att de skickade ut reklam för linser, minns dock inte färgerna som fanns... *googlar*

Sov otroligt gott, trodde först att jag försovit mig så blev lite förvirrad att klockan "bara" var nio nu när jag vaknade. Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0