Break a pegleg!

Jag skrev lite här förut, men blogg.se kukade ur och det postades aldrig. Sedan började jag copypasta länkar åt Anja och glömde helt att jag hade copypastat texten jag skrivit, så det försvann. Ohwell :)

Datorrummet är nästan klart, ser mycket bättre ut här nu! Jag hoppas bara att Nath kommer att gilla det också ^^ Satt upp lite saker på väggarna; en stor ram med en bild på Optimus Prime i samt en mindre ram med en hentaibild av min favoritkonstnär i (kommer inte på vad hon heter just nu, men jag har pratat om henne här i bloggen tidigare). Ser mycket fram emot att få hem honom, det är trist att sova ensam :/

Försöker komma fram till hur jag skall få bort mina extrakilon. Bättre mat är steg ett, och sedan kanske jag kan börja springa, om jag skaffar ett par vettiga byxor till det. Tröja och skor har jag redan, men i byxväg har jag ju mestadels jeans och det är inte riktigt rätt faktiskt. Jag HAR ett par träningsbyxor, men de är 3/4 och de kan jag fan inte ut i höstnatten att göra i. Så får ta en tur på stan och köpa random träningsbyxor på H&M eller något, kan väl inte vara så dyrt?
Jag är bara trött på att känna mig tjock och ful :/

Stressad över skolan, men får ta mig i kragen rejält och få klart så mycket skisser som möjligt imorgon. Skall även hinna städa hela huset innan Nath kommer hem på fredagkväll... argh. Det fixar sig ju, men just nu känns det som att jag har alldeles för mycket inplanerat :/  Kommer iaf hem vid ett på fredag, så då har jag ju ett par timmar på mig att hand om saker, men jag har det gärna klart imorgon eller på torsdag. Torsdag slutar jag dock sent och imorgon skall jag skissa och ARGH VAR ÄR MIN TID?

Anja lånar min gamla bloggdesign just nu, ta gärna en titt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0