Ack högaste himmel

Vaknade till ganska tidigt, vilket irriterar mig. Jag behöver all sömn jag kan få om nätterna, så jag föredrar att få sova fram tills klockan ringer... Lyckades sova halvklokt när Diddi var uppe och rumsterade om i köket; bekanta ljud som fick mig att tänka på Nath. Jag saknar honom. Jag tycker inte om när han är borta; jag har sovit ensam här hemma vid något tillfälle tidigare (det är inte hans första konferens) men jag tycker inte om att vara den som är kvar. Är man den som är iväg har man ändå så mycket annat att tänka på att det inte känns som en evighet för en.
Jag HATAR att sova ensam :(

Nu skall jag klä på mig och sedan skall jag ta halv nio-tåget till Malmö. Jag skall vara i random datorsal klockan nio, men de får överleva om jag blir någon minut sen. Fast hinner jag med en klok buss blir jag inte särskilt sen faktiskt, så vi får se vad som sker. Skall packa med mig Zombie idag eftersom vi skall jobba med vår cykel. Zombie och en djävla massa a3-papper. Och argh argh argh. Jag vill att den här veckan skall ta slut. Nästa är ingen dans på rosor heller, men just denna är bara bag.

Ohwell.

Kommentarer
Postat av: Anja

Skönt att det finns fler än jag som äter tills det tar slut, haha ;)

Låter som du har en hel del att göra. Är du säker på att er lärare är mänsklig?! ;D

2008-10-08 @ 13:30:09
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0