Your lipstick on my cigarette

Mailade min lärare och mina klasskamrater igår och lät dem veta varför jag inte varit i skolan de senaste två dagarna. Får se vad det blir för respons på det... Upptäckte också att jag råkat maila även ingenjörerna, men skit samma. You can't win them all.

Det happade sig som så att jag gick upp tidigt idag. Planerade att pvp:a ihop mina sista 4k honor nu på morgonkvisten men jag hade ju helt glömt bort att servrarna är nere på grund av maintenance. Ja, och den nya patchen så klart. Wohoo! In your face, retrilols! Plötsligt kommer de inte att pwna alla i pvp längre, och man har en liten chans att överleva även fast den där saken som kommer virvlande mot en råkar stå inuti en bubbla. Hoppas bara att det inte innebär att alla ANDRA måste specca om också, jag är ju faktiskt nöjd med min spec som den är just nu...
Min bror frågade varför jag skulle skaffa s2 head när jag redan har ett bra head (t4), jag svarade att det var för pvp och han trodde mig först inte? "Pvp:ar du?!" Mmm nej, jag har bara spenderat åtskilliga timmar i AV (som jag hatar!) bara för att... :P

Jag har redan hunnit läsa alla mina webcomics som uppdaterades idag, så jag får ta mig igenom min blogglista (läser typ tio bloggar för tillfället) och sedan läsa roliga trådar på Flashback tills klockan är elva eller jag har fått ett samtal jag väntar lite på.
Fast helst vill jag ju in och döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0