Woooooot

Hemma igen! Lagom busfull och sådär. Var kul å festen, träffade massa gamla människor jag brakde umgså lite med när jag festade i Malmö nnan jag träffade nathaniel.
Vi bjöld hem folk till vår fest vi skall ha om typ tre vecor, så vi hoppas att Joel och Marie och Lotta och TObbe kommer, det hade varit kalasbra!

Och alla tycke att jag var snygg och sådär, folk ville ha mina skor och frgade var kah köpt min klänning. Det var kul att folk tyckte att jag var snygg eftersom alla kort blev så dåliga. Jag är ju snygg i sepgen så varför inte på kort? Konstigt konstigt.

Jag har hicka nu, det är lite crap faktksiskt. Men nu skall jag sova, så hejdå och ha det så bra och såd vidare.

KRam kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0