Watashi wa Candy

Haha, så sjukt skum dröm, jag bara måste skriva ner den asap :D
Jag minns inte allt som ledde fram till detta, men det här hände precis innan jag vaknade:

Det stod en kartong på galgberget nedanför kalkstensugnen som var vaktad av vargar eller något, jag kanske avr en, och sedan öppnade jag den och tog på mig en lång gul tunn typ sidenklänning. Anja kom uppför backen från rondellen där Patrik och André och alla de där bodde och hade också på sig en gul klänning, och jag sade "Jag är Candy Candy!" så började jag sjunga introlåten. Anja sjöng ihop med mig så skuttade vi runt kring kartongen och pep på japanska i falsett, och då kom Annie i ett flygplan och landade bredvid och sjöng med, eftersom hon kunde japanska i allmänhet och just de där textraderna VI inte kunde i synnerhet (vi stod mest och pep "nanana!" på de bitarna) och sedan ringde klockan samtidigt som jag och Anja stod och fnissade glatt tillsammans.

...för att säga som japanerna själva, nani?!



SÅ trött just nu, men måste tvätta håret och plocka fram kläder och stuff. Urgh. Döda mig?

Kommentarer
Postat av: Anja

Hahaha, vilken rolig dröm xD

2008-11-12 @ 09:19:19
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Hihi ja :D

Vi var så söta i våra gula klänningar :D

2008-11-13 @ 18:26:28
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0