Thunderbirds are go!

GAAAAAH jag är så omotiverad på att städa! Jag tycker att "att ha huset fint när mamma kommer" borde vara motivation nog, men jag dras till datorn som en nattfjäril till en levande låga och ARGH. Jag har i alla fall bäddat rent, skall se till att mixa ihop en episk playlist så att jag slutar gå in här för att byta låt hela tiden.

Har fått allergisk reaktion för något, gissar på damm. GRATTIS NÄSAN! Jackpot på den...

Nejfan, nu måste jag göra något bra här. Mamma är här om tre timmar, och tre timmar borde vara perfekt med tid för att få det att se klokt ut här! Go go powerrangers!


...förresten inbillar jag mig kaninen överallt. Skit också. Jag hatar den sortens drömmar, för de är så svåra att lura bort från min dumma djävla hjärna. Jag försöker hela tiden hålla mig fokuserad på annat, men jag kommer ändå att gå runt med lite rädsla i mig tills mamma kommer. Jag är en fjant, men wtf. Hade ni drömt den drömmen hade ni också varit vettskrämda ett par dagar efteråt :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0