Strawberries, cherries and an Angel's kiss in spring

Aight yo, som tidigare nämnt blir det inte mer bloggat här idag, eftersom jag inte kommer att ha tillgång till en dator och nät förrän efter sex imorgon kväll. Ni får överleva! (pssh, som om det blir svårt ;)) Själv skall jag nörda mig och jobba. Eller ja, sitta bredvid och se på när andra jobbar. Det är givande men trist, och jag känner mig som en praoelev :P
Ohwell.

Nath sover som den slöa lurk han är, jag skall stoppa ner saker i en väska och sedan försöka komma fram till om jag skall göra mackor eller inte; vi har inget klokt pålägg hemma så jag är inte helt pepp på det, om man säger så. Samtidigt måste jag nog äta något nu på morgonen om jag inte skall dö eller somna på jobbet... Ach, dilemmat!

Hittade en mailadress till Greg igår, funderar på att slänga iväg ett mail och se om vi kan börja prata med varandra igen. Bortsett från att det gick lite olyckligt med våra planer (för hans skull, inte för min!) så känns det ändå som att han fattas mig, och det är ju inget bra. Så, skriva mail till Greg vid tillfälle, check.

Kommer att sitta på nålar idag btw, eftersom alla mina webcomics uppdateras idag (mon-wed-fri) och ingen av dem har hunnits uppdateras än, argh! Det är för tidigt på morgonen :(

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Oj, jag har faktiskt missat den helt.. Men den rekommenderas alltså? :)

2008-11-12 @ 11:12:12
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0