Shameless


Pic unrelated.

Jag hör en massa mystiska ljud hela tiden. Jag är ensam hemma eftersom Nath är på Blood Bowl-match ikväll, så just nu spelar jag musik på hög volym för att undvika att höra ljud som kanske inte borde höras, och för att sluta lyssna efter ljud som inte finns. Paranoid, jag? Aldrig då... *rolleyes*
Jag har i alla fall slutat obsessa över kaninmannen. Han har gått sin väg och finns inte kvar och gömmer sig i min hjärna. Alltid något, ne? Därmed inte sagt att jag inte kan vara paranoid ändå. Jag har varit mer eller mindre inbillningssjuk på det området sedan jag var väldigt liten. När jag gick till skolan och mötte någon inbillade jag mig alltid hur personen jag just mött skulle vända sig om efter mig och skjuta mig genom bröstkorgen. Ibland kunde jag till och med höra skottet eller känna kulan gå igenom mina lungor.
En annan tvångsidé jag har är att det KAN finnas kameror när jag går på toaletten eller duschar, oavsett om jag är hemma hos mig själv eller någon annan. Man vet ju aldrig.
En gång när jag var kanske åtta eller nio blev jag förföljd nästan hela vägen hem från skolan av en kille från särklassen som gick och väste "knulla!" hela tiden. Jag var jätterädd, och när jag nästan var hemma såg skrattade han glatt, sade "jag skojade bara!" och vände och gick tillbaka åt andra hållet igen.
Jag har haft riktigt stalkers. Som creepet från jobbet, den gamle taxichauffören (??) som sade att jag var den sexigaste pizzabagare han någonsin sett, trots att han var gammal nog att vara min far. Eller som Pinnen, den läskige anorektikern som ville äta upp mig (!!!)... Jag har svårt för den sortens uppmärksamhet, mycket för att den verkligen eldar på mina tokiga paranoida tendenser.
 
Nathaniel är undantaget som bekräftar regeln. Jag tror att han är den enda som varit intresserad av mig som faktiskt ändå är en klok människa. Jag attraherar bara dårar och farliga typer. 

Skall jag på något sätt här nu byta ämne och skriva något som över huvudtaget har med bilden jag postade ibörjan av inlägget att göra, så kan jag säga såhär:
Jag har haft sex med fem personer; sex personer har haft sex med mig. Just det, din sjuke djävel, jag vet vad du har gjort. Kommer du någonsin i närheten av mig igen kommer jag att göra allt som står i min makt för att skada dig. Och skulle du nu läsa här, vad skall du göra? Sätta dit mig för olaga hot? Yeah right, berätta du får polisen varför jag vill se dig blöda så kan vi ju se sedan vem som åker dit värst för det...

Nu skall jag äta glass, slå in julklappar och hänga tvätt. I min värld här hemma finns inga monster, här finns bara fluffy fluffy bun-buns. Hejdå. :P

Kommentarer
Postat av: Maritha

Känner igen det där med att det KAN finnas kameror som filmar en på de mest oväntade ställen... Toaletten och duschen är två klassiker, men det kan även vara just i det tillfället man gör något som av någon anledning kan ses som olämpligt... Just DÄR är det mycket troligt att det finns en dold kamera... Jag är inte heller det minsta paranoid, förresten ;)

2008-11-27 @ 22:42:04
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Dddididi

hahah detdär med kameror inbillar jag mig med. typ om man duschar eller petar näsan elle nåt XD det är jätte jobbigt-,-

2008-11-28 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0