Man mår väl som man förtjänar

Fruktansvärt bakfull idag. Vaknade naken klockan elva,  mindes vare sig hur eller när jag kom hem, men fick senare höra av Nath att Ola burit mig hem och att Nath klätt av mig sedan han lämnat. Hm. Det är ju lyckat :P Jag skyller allt på Wild Africa!

Drömde att jag hade sex med Alec Baldwin. Det var inte dåligt, men ändå lite väl creepy såhär i efterhand.
Jag saknar Bruce Willis, honom har jag ju tre gånger drömt att jag varit gift med. Inte som Nath då tror, den nuvarande gamle Bruce, utan ...5th Element-Bruce. En sådan där utmärkt man vid god vigör och med tillräckligt hög karisma ;)


Första dagen på jobbet imorgon. Skall alldeles strax krypa i säng så att jag kanske kan få tillräckligt mycket sömn innan jag skall gå upp, förhoppningsvis har jag inga äldre, amerikanska skådespelare med mig till sängs ikväll. (Vad gör de i mitt huvud? Jag förstår ingenting. Det var bättre när jag drömde om musiker; både Dani Filth och Michale Graves har ju varit på besök på nattliga äventyr tidigare...)

Vi har just sett på Death Proof och flobbat morötter. Jag gillar Tarantino, han är bra :)
Death Proof är alldeles tillräckligt action för mig ^_^

(för övrigt är jag snygg som ljusblond donna med lugg)

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh du ljusblonda donna! VISA OSS BILDER FÖR BÖVELEN!

2008-11-10 @ 00:25:22
Postat av: Zombie

Hihi, jag skall. Får be Nath leka fotograf senare :)

2008-11-10 @ 06:43:06
URL: http://zombiefied.blogg.se/
Postat av: Ida

Yaaaaaaaay :D

2008-11-10 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0