Living with me must've damn near killed you

Frusen och väldigt trött. Huset är kallt och ute spöregnar det. Perfekt... :P
Som alltid, "Vad hade jag inte givit för att få krypa ner i sängen igen"

Extra trött är jag ju eftersom jag somnade en timme senare i nättras än jag gjort tidigare under veckan (onsdagnatt ett undantag) så det är ju inga konstigheter så, men ...*gny*, sooooova!

Orkade som sagt var inte städa något igår, så jag har extra mycket att städa idag... Får sätta på en bra skiva och stuffa runt här hemma efter jobbet sedan, helt enkelt. Musik gör ju allt lite roligare, så jag hoppas att musiken tillsammans med pressen att imponera på mamma med ett fint hem skall ge ett bra resultat.

Nu skall jag försöka få upp lite mer värme så att jag vågar mig på att stoppa huvudet i duschen, måste ju tvätta håret. Eep.
HAR för mig att det var något mer som skulle fixas såhär på morgonkvisten, har jag otur kommer jag på vad det var i sista sekunden eller inte alls. Hrm. Vi får se.



(inga mardrömmar i nättras, minns inte ens VAD jag drömde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0