I'm dead and I'm colourblind

Förresten!

Skapade en Death Knight igår när jag äntligen kom in på Stormreaver efter en väntetid på en timme. -_-
Vi garvade lite åt det faktum att jag gjorde en UD och att Nath kommer att göra en tauren när han väl har tid för spelet ;) Så, jag har min fjärde undead och han har sin fjärde tauren, haha. Förutsägbara, vi? Neeejdå.

...jag gillar bara mina män lite ...ruttna. :D

___________________________
Mina karaktärer:

Ghouliette - lvl 70 disc priest
Näsblod - lvl 64 affli warlock
Kiiri - lvl 41 fire mage
Graves - lvl 55 death knight (ingen spec)

Tre brudar och en Graves :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Vilken snygg blogg du har!

2008-11-14 @ 06:34:34
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0