I could kill you in a heartbeat, my dear

Dumma Lund hade ju inte vad jag ville ha :(
Tidigare har de sålt blockljus i världens alla färger för tio kronor styck på Tiger, men nu hade de bara små, röda blockljus och det vill jag inte ha :S Plus att det var tre mil kö, orka stå i tre mil kö för att köpa ljus man inte är pepp på? Hittade dock en fin värmeflaska för 30:- med ett stickat omslag med en döskalle på, den kommer jag att köpa nästa gång jag är där :)

Köpte dubbelt upp på Panduro istället, nu skall här göras fint! Eller, sen. Just nu skall jag svara på ett mail, sedan skall jag äta något och sedan skall jag försöka få tummen ur och städa av här hemma, för en gångs skull.

Planen är för övrigt att göra något åt mitt hår ikväll. Jag vill inte ha det såhär femfärgat längre :S Skall köpa hem blekning och fixa ikväll, Nath behöver ju också fixa sina ...um... rötter... :P Allt i sinom tid dock! Först och främst allt annat.

Jag är dock djävligt sugen på pvp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0