I am a material girl

Jag blir mindre och mindre trött om morgnarna. Äntligen. Förvisso känner jag fortfarande för att bara krypa närmre Nath och ligga kvar under täcket hela dagen, eller åtmistone ett par extra timmar, men jag vet att det inte går så jag försöker att inte ägna det så mycket uppmärksamhet. Överjaget > Detet, episkt.

Skall ta tåget en halvtimme tidigare idag, vilket jag inte är helt glad över. Jag HATAR sjutåg. Sjutåg är alltid packade med sura människor och man skall vara snabb som sjutton om man skall få en sittplats. Så är det i alla fall när man skall neråt, jag har inte åkt till Helsingborg med det här tåget någongång än. Funderar på att försöka ta tio-i-tåget istället, tror att det är lättare så... Då måste jag dock åka om någon minut, så det blir inte så mycket mer skrivet här idag/just nu. Vet inte hur dags vi är hemma ikväll, men Nath tror ju att det blir sent. Vi får se.

Morgonmöte om 1.5 timme! Sedan jobb. Wohoo. Håll tummarna för mig, jag känner mig så nervös att jag skall göra något pinsamt fel :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0