Hey, big spender

Har pvp:at lite, vi vann två AV i rad vilket kändes lagom bisarrt med tanke på hur AV brukar sluta ;)
Jag tycker att AV är supertrist, men vill ju så gärna ha Merciless Head till Ghoul så jag har inte så mycket till val :P

Nu skall jag äta lite, och sedan skall jag nog städa samt skicka in papper till skolan. Har jag tid över skall jag nog få tummen ur och skicka brev till mommo, jag är alldeles för långsam på sådant men nu har jag ju faktiskt tid :P
Måste också ta en klok titt på vad jag skall ge folk i julklapp och hur mycket det kommer att kosta. Nu när jag inte har en inkomst öht så måste jag snåla som sjutton med de pengar jag har på banken, urgh. Det är ett rent helvete för mig, eftersom jag älskar att spendera pengar på mina nära och köra över jul. Jag köper helt enkelt alltid för mycket och för dyrt... Har iaf kommit på lite saker jag kan TILLVERKA åt folk som ändå kommer att göra dem glada, och det är ju bra det iaf :)

Nackdelen är att jag hittade en så bra present åt Nath men den är ganska (lol?) dyr. Får se hur mycket allt blir när jag räknar ihop det, och anpassa mig efter det. Så länge folk inte surar över att jag inte har råd att ge dem lika bra saker som förra året så är jag glad.

Måste också se till att skicka in pappret till skolan.
Borde åka in vid tillfälle och hämta lite saker jag har liggande där, men jag oroar mig över att folk skall vara sura eller något. Jag hatar konfrontationer av det slaget :/
Kanske kan man be Ingrid att hämta min mapp åt mig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0