Fest

Lite onykter, lagom trött. Funderar på att gå och lägga mig, är inget kul folk kvar ändå :P
Vi fårse, jag har lite cider kvar at dricka upp innan jag skall sova.

Var inte så många som kom, och det var ju typ bara folk Nath känner här. Kul inte. Ingen av mina egna kompisar kunde kimma, och det var ju synd för då hade jag också haft någo att prata med lie. Nu är det ju bara de han känner kvar och det har jag inget kul av.

Dagesn festuotfit: Röda lakcbyxzor med sörning, korsett som är svat/vitranding framtill och en svart skjorta, men när jag köred singstar tog jag p åmig en svart teeshirt istället så att jag fick luft att sjunga med.

Kagom fesltavad detta, men skitsmama. Kan ni inte läsa vad jag meenar är det er loss :P

Kommentarer
Postat av: t00b

Hahaha... Du borde vara onykter varje gång du skriver :)

2008-11-22 @ 16:00:07
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Bah, så nu skriver jag inget roligt när jag är nykter? sad panda ;P

2008-11-23 @ 00:16:41
URL: http://zombiefied.blogg.se/
Postat av: Dddididi

kunde KIMMA! HAHA

2008-11-26 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0