Dove



Vi skall se på Planet Terror och mysa på soffan nu, och sedan blir det sängdags så att man orkar jobba klokt imorgon. Känns segt att stå inför en vecka utan rollspel, men men. Nu är det som det är och jag är flexibel nog att inte låta det stå i vägen för mig :)

Skall slänga igång en maskin med tvätt eftersom det börjar bli dåligt på underklädesfronten; det är lagom kallt ute utan att man behöver gå runt utan underkläder... ;P

Nathaniel spelar WoW för fullt och är snart level 77 eller något; jag är inte ens 71 än. Tar lite paus, passar på att njuta av livet utanför spelet ett tag till tror jag. Får se, kanske spelar lite i veckan... Imorgon skall jag dock städa sovrummet, eftersom vår långsiktiga plan är att köpa nya garderober till helgen som kommer. Mrrr! Dörrar av spegelglas, jag kommer att vara tvungen att blunda varje morgon eller börja sova med åtminstone underkläder på, haha. Kommer ju att bli blind om jag måste se mig själv naken varje morgon. Å andra sidan har Nathaniel synen kvar. Hm...

Ohwell. Soffa och film väntar! (pojkvännen likaså :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0