Der Gott weiss ich will kein Engel sein

Ja ja ja, jag är vaken. Och fortfarande stressat nervös. Jag blir sådan här när det är viktiga saker i görningen, och att utföra de handlingar som antingen ger mig jobb eller inte ger mig jobb är en relativt viktig sak anser jag.
Har tagit mig igenom mina serier och favoritbloggar, nu skall jag hitta minst två hårsnoddar till och sedan skall jag klä på mig. Klockan tio skall jag åka tåg, eep.

Men! Ghouliette fick sina vingar igår! Det ser ju sådär extra tufft ut att köra levitate när man har både vingar och gloria ;) (och nu när jag ploppat i en glyph för levitate behöver jag inga fjädrar längre, jag kan sväva när jag vill ^^) Levitate är helt klart underskattat; tack vare levitate kan man ta sig från LM --> BS eller från BS --> GM i AB på djävligt kort tid, samtidigt som man hinner slänga PoM, Renew och bubbla på folk :) (mööh, don't even ask om ni inte förstår :P)



I CAN HAS WINGS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0