nerf those boobs

...uppenbarligen har jag en skrämmande byst? I alla fall föreslår minst en guildmate att mina bröst borde nerfas -_-
Ibland undrar man ju vad det är för fel på folk, jag har alltid varit i tron att män uppskattar byst, oavsett storlek? Men tydligen finns det något som är för stort, vilket inte är bra även fast det är naturligt?

Mitt hår är ledset på mig idag, och själv är jag lite ledsen att jag inte väntade med att bleka det. Med tanke på att jag träffar ingen annan än Nath om dagarna, och han lätt står ut med att jag ser ut som en skum fire elemental, så känns det som att det var lite dumt av mig att stressa iväg och bleka håret så snart inpå förra. Nu tänker jag inte röra håret förrän innan vi åker till Gotland, så kanske jag har lite hår kvar på skallen när vi springer runt och medeltidar oss ;)

Drömde en massa mystiska saker, och allt var helt enkelt bara väldigt förvirrande. Vi sjöng singstar i mommos säng i någon form av mardröm, och jag försökte gömma en katt för vår granne som samlade på sig saker som skulle kunna få honom fälld i domstol? Sedan var pappa där och vi var i bowlinghallen och gömde oss, och jag hade en liten cykel jag for på på stigen ovanför mitt barndomshem. Tror jag.

Nu skall jag gå ner och pussla lite till. Se ifall jag kan hitta fler bitar som passar ihop innan jag bestämmer mig för att börja modda pusselbitarna ;)
Blev för övrigt sugen på att måla när jag såg Nath leka med sin miniatyr igår (nej, inte sin penis, en liten Battle Priest) (lite kul får man väl försöka vara? ^^) så jag sätter nog igång med mina ORKS nu i dagarna. De är fina och skall bli gröna och shiny ^^

Fortfarande soleld i nacken. Pssh. Axlarna brände jag sönder och samman. Om någon någonsin tvivlat på mig när jag säger att solen äter upp mig med hull och hår så har jag nu knallröda axlar och en nästan lika bränd nacke som bevis för min sida. Försvinn du som lyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0