My little Spiderbaby

Jag hatar spindlar. Verkligen, verkligen hatar dem. Och när man då dammsuger uterummet hittar man ju spindelväv överallt, så för tillfället går jag runt med fantomkrypningar i hela kroppen. Har jag spindlar i håret? Nacken? På ryggen? Usch.
Hittade mina inlines iaf, så nu kan jag om jag orkar bli lite aktiv på åtta hjul om dagarna. Idag blir det nog regn, ser det ut, men kanske kan jag ut och glida runt lite imorgon? Vi får se.

Funderar på att rerolla en allykaraktär på random server, kanske RP eller RP-PVP, alternativt PVE. (PVE vore nog bäst; man är oflaggad men måste inte gå runt och PRAISE THE LAWD eller vad man nu måste)

Ja, det blir bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0