Mind-numbing pills

Hittade ägg, mjölk och skinka i kylen, och fick i mig lite omelett till lunch. Känner mig inte så mycket piggare dock, mest illamående tbh, men det går väl över. Det var nog ändå bra att äta lite, faktiskt. Ikväll steker jag nog pannkakor åt oss, vi har alla mats hemma och då spar vi ju lite pengar också.

Jag är på humör för att se på lite skräck. Kanske skall se på någon av mina 100 b-skräckfilmer ikväll? Vi får se. Kanske ser jag lite MST3k annars... Hm...

Just nu känns det i alla fall bra att ha bloggen igång igen. Jag vet att de här inläggen är ganska värdelösa, men jag försöker bara aktivera min skrivarhjärna igen, och det kanske tar lite tid... Kanske...

Vill ha tentakeltema på bloggen. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0