I don't mind the pain

Jag sover för mycket. Och min lila medeltidsklänning är FORTFARANDE borta, något som gör mig sorgsen. Alternativklänningarna är inte alls lika roliga, tbh. Såvida jag inte syr om en av dem, och gör den kortärmad istället... Hm...

Jag drömde om spindlar, om Tvåmetersanders och om konstiga gamla hus. Det var något särskilt med en av spindlarna, den var husdjur till ett barn tror jag? Jag minns inte så mycket mer. Små djur med alldeles för många ben ligger lågt på min favoritlista; man skulle till och med kunna sträcka sig så långt som att de inte ens står med på den listan, utan på en annan istället.

Skall ringa och flörta med mamma sedan, be henne hjälpa mig med en av Nathaniels presenter. Att vi är två veckor på Gotland mitt i när jag behöver fixa hans presenter känns inte helt bra på så sätt; det blir väldigt stressigt för mig att hinna planera och fixa allt innan dess. Jag är ju stressad redan nu! Det är tre dagar tills jag behöver vara helt klar för gotlandsresan, men istället fokuserar jag bara på hur mycket jag INTE kommer att hinna göra.
Jag vill fixa håret; det är typ honungsfärgat, alternativt fult fjortisblont just nu, och det skall blekas lite till i nacken innan jag färgar det naturligt blont. Sedan får det vila ett bra tag; jag skall INTE falla i röd/svart-fällan igen. Jag tycker bara helt enkelt att jag ser bättre ut när jag är röd- eller svarthårig, alternativt när jag är riktigt ljusblond... Min naturliga färg är tråkig och får mig att känna mig alldeles för random. Jag behöver ju ändå få en lagom mängd uppmärksamhet :/


(svart, blekt blond, röd, naturlig blond)
(tyvärr är ju alla bilder med lugg, vilket jag inte har längre, men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0