Horror show

Försöker jobba bort alla stressmoment. Min hjärna snurrar så jag vet inte var jag skall ta vägen, men kanske lär jag mig lyckas sluta fokusera på alla saker som gör mig stressad och ger mig ångest?

Jag och Nathaniel firade ett år i fredags. Nej, det var inte vår ettårsdag, men vi valde just fredagen för att fira. Det känns bra. Vi känns som en evighet, och det tycker jag om. Ibland känner jag lite att "Ett år? Är det inte mer?" och ibland känner jag "Oj, ett helt år!" och i vilket fall som är det bara bra. Vi känns stadiga, och jag gillar stadig mark under fötterna. Nathaniel gör mig hel :)
Han gav mig en present, jag gav inte honom än. Skall dock hämnas honom vid tillfälle, och ge honom något riktigt bra. Tro inte att du slipper undan bara för att jag inte hade pengar! >:D (jag fick en kylare att ha under datorn, så att hon inte stänger av sig hela tiden = mycket bra present ^^)
Tidigare i fredags fick jag världsbäst post: Senaste Fables-albumet :) Nu har jag alla tio Fables-album, samt båda spinoff-albumen (Jack of Hearts) och känner mig som en duktig och bra nörd.

Funderar på om jag skall se någon film ikväll när Nath raidar. Försöker komma på något kul att äta också, vi får se vad jag hittar på...

Skall åka in till Lund i dagarna, köpa ett pussel. 20:- för ett pussel med Frankenstein's Monster på, mycket bra. Jag gillar sådana priser :) Skall även införskaffa lite mer blekning, eftersom jag håller på att bleka håret så att jag skall kunna färga det i min naturliga hårfärg:



Japp, det blir bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0