Angelfuck

Ägnat dagen och gårdagen åt att bygga om vår hemsida (www.ritguild.com) samt göra en forumsignatur åt Ishy. Han blev väldigt nöjd, och använder den numera även som skrivbord på sin dator = victory!

Rollspel ikväll, huset är inte helt städat men tillräckligt för att vi skall överleva att spela här. Alltid något. Nathaniel får hjälpa mig städa av här hemma imorgon; har jag ensam städat hela huset två veckor i rad kan han gott kosta på sig att hjälpa till en gång ;) Det är inte det att han inte vill eller har lust, det är mest det att jag har tråkigt om dagarna och gör det då; idag har jag dock inte alls haft lust att ägna hela dagen åt att städa igen, så därmed får det bli av imorgon.

Pratade med mamma tidigare, hon ser fram emot att jag och Nath kommer ner. Vi pratade lite om Anna också, mamma sade "Ibland känns det nästan som att hon inte funnits" och jag håller med, för hon glider bort mer och mer. Det är konstigt.

Igår väntade jag på stationen på att Nathaniels tåg skulle komma fram, och någon random dude kom fram och försökte först övertala mig att ge honom cigaretter, och när jag sade att jag inte ens rökte blev han helt frågvis angående varför. Idiot. Jag funderade på att säga "Jag är ju ingen idiot" alternativt "Min syster dog av det för tre år sedan" men orka. Nathaniel kom just då, såg ut som ett åskmoln i ansiktet när han gick upp för trappen och han sade sedan att han hade sett när han gick av tåget att det stod en skum yngling och snackade med mig. Konstiga människor.

Raid igår. Fick ett evighetslångt mail från Bart också, som vi skrattade lite åt. Det var bra; raiden var inte så hemskt upphetsande så det var kul att få läsa roliga mail istället. :)

Nu... WoW.

Kommentarer
Postat av: Evelina

älskar din header!

2008-07-22 @ 15:59:13
URL: http://suzi9mm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0