What the hell you wanna go fuck around that river for?

Jag har pyntat julgranen ikväll. Jag är lagom täckt av glitter, men utöver det är saker frid och fröjd. Lyssnar på Moffan & Raptor och skall strax gå ner och sätta mig i soffan. Jag är sömnig, men det är sista två avsnitten av Hell's Kitchen ikväll.

Trög dag på jobbet, trots skratt. Jag har en djävla massa att göra imorgon, håller tummarna att jag skall ha tid att andas något därimellan också. Sedan är det helg och snart är det jul! Fest på lördag men jag lägger inte julklapparna under granen förrän efteråt; jag tror inte att jag vill ha alla dyra paket liggande i ett rum fullt av fulla, glada människor och Diddi. Diddi är redan tillräckligt sugen på paketen utan inblandning av alkohol.

Försöker febrilt få tag på Grön Curacao. Mini var på Väla och kikade åt mig (raring!) men de sade att de ingen hade, trots att jag vet att när jag sökte runt häromveckan så stod det att Systemet på Väla var typ enda platsen i Skåne som hade Grön Curacao. Kan man beställa direkt från DeKuypers hemsida kanske? Jag börjar bli trött på att dricka ogröna drinkar... Argh.

Behöver sy lite på klänningen jag skall ha på lördag; den satt så illa att jag klippte lite i den, nu skall den moddas så att jag inte ser ut som en total idiot i den. Har i alla fall ett par snygga strumpor att ha till, wohoo.
För övrigt känns det som att min laptop står alldeles för högt upp för mig; mitt tangentbord på jobbet är så mycket lägre att jag känner mig som ett litet barn nu när jag sitter och försöker nå klokt. Eep. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0