Today I feel like a million dollars

Internet strulade så jag var tvungen att reboota för att kunna komma åt att skriva här. Nu är klockan mycket och jag är slö, omotiverad och oinspirerad. Go figure :P

Spegelvägg i sovrummet, ja. Jag kommer att kräva mörker varje gång vi har sex nu i framtiden, aldrig att jag vill se mig själv naken, in action. :S

Mitt hår är slitet så det räcker till och blir över; det är fint rött upptill, men ändarna är rödgråa och börjar bli sega. Vetefan vad jag skall göra; jag kan inte bleka ner det för att färga över det med min vanliga färg; jag vill inte klippa bort det och hoppas på förbättring. Jag vill ju ha det rött ett tag nu, jag är inte helt fruktansvärd med rött hår faktiskt.

Idag skall vi posta en miljon (3) paket och julkort (3) i förhoppning om att de skall komma fram före jul. Mammas födelsedagspresent och julklapp samt Idas julklapp, och julkort till min mamma och mommo och Nathaniels farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0