Pussy Liquor

Okej, ett par dagar senare är jag tillbaka här igen. Orka skriva när man har julledigt och vill passa på att göra vettiga saker med sin tid?

Julafton var sweet, folk blev glada för sina julklappar och saffranspannkakan var än en gång uppskattad. Juldagen var mest dryg och långsam, annandagen gick vi på mellanrea och jag köpte lite kläder. Igår spelade vi rollspel hela dagen och idag försöker jag orka tänka att jag skall på jobbet imorgon. Funderar på att ta mig i kragen och färga håret om en stund, det är trots allt nyår om två dagar.
Funderar allvarligt på att som nyårslöfte försöka gå ner ett par kilo, alternativt få magen mindre på annat sätt. Orkar inte riktigt med min djävla fettmage längre, den får mig att se ytterst oproportionerlig ut.

Nu skall jag pilla vidare på den nya design för bloggen jag leker med; den är väldigt, väldigt rosa och jag gillar den ;)
Får dock se ifall det blir den eller en annan som kommer upp sedan, vet ju inte om ni skulle stå ut med rosa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0