I'm dreaming of a dead city

Hemma sjuk. Gick från jobbet före lunch igår, var helt yr och snurrig och hade hjärtklappning. Gick hem och somnade, vaknade med feber. Får se ifall jag är hemma på måndag också, det beror på hur jag mår imorgon.

Som ni ser har jag slängt upp en ny design här idag, lite mer julbaserad än tidigare design. Hoppas att ni gillar den; den försvinner ju ändå om tre veckor igen.
Jag är på designhumör och när jag ändå bara är sängliggande just nu kan jag lätt offra mig på att göra en design eller två till, så är någon pepp på att skaffa ny design säg bara till så får vi se vad jag kan stå till tjänst med.

Nu skall jag vila lite och äta kvällsmat, sedan skall vi se på film innan jag går till sängs.

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh, vad fint det blev vännen ^^ Och krya på dig! kram

2008-12-07 @ 02:22:31
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0