Hunger

Jag luktar liljekonvalj igen. Skulle flytta på flaskan och den var kladdig, så fingrarna är täckta av linjekonvaljsdoftande olja. Det känns lagom ...bisarrt.

Bra dag på jobbet idag. Fick lite kärleksbrev från nöjda kunder och börjar komma in i systemet mer och mer. Imorgon skall jag tydligen få sitta på linjen och ta samtal, hjälp. Känner mig lite orolig över att folk skall fråga saker jag inte riktigt har koll på än, så jag hoppas att jag inte gör bort mig totalt. Så länge man låter självsäker brukar man komma undan med det mesta... Eep.

Skottlossningsdrama på Gotland. En man i femtioårsåldern har blivit skjuten och jag hoppas att pappa är på fest inne i Visby och inte ute på landet. Väskinde. Där skall han väl inte vara, eller hur? Jag gillar inte när saker händer och jag inte kan kolla dem, men hade det hänt honom något hade de väl hört av sig till mig?
Argh.

Kan man baka muffins med saffranssmak?

Jag vill göra julmuffins, har ju faktiskt muffinsformar med snöflingor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0