Got lions and tigers, only in Kenya!

Fruktansvärt trött idag. Trots att jag sov på tåget hem igår och somnade nästan direkt när jag kom hem så känner jag hur hela jag är så galet trött att jag vill skrika. Nackdelen med rollspel: Det blir så djävla sent för mig att komma i säng. Annars kan jag ju inte klaga, det är ju trots allt rollspel vi pratar om...

Fick senaste numret av Rue Morgue igår, lycka. :3 Utöver det är det sex dagar till julafton, lite mer än så till nyår, och ytterligare ett spelmöte däremellan. Igår åt vi kladdkaka och jag vill gå ner i vikt, jag hatar min stora djävla mage. Utöver magen ser jag inte så tjock ut, men jag hatar den. Måste se till att tappa ett par kilo så blir det nog bättre... Jag kunde ju tycka att med mina nuvarande matvanor skulle det inte vara några problem, men icke då.

Förresten var det jordbävning här i förrgår morse. ALLA märkte det, förutom jag som stod i duschen och Nath som låg kvar inne i sängen. Diddi som sov över här vaknade av skalvet och trodde vi grälade; jag som stod och tvättade håret reagerade inte över huvud taget på det hela. Det känns lite bisarrt att vara typ den enda i Skåne som INTE lägger märke till att väggarna skakar, tydligen. Ibland undrar man ju egentligen exakt HUR zombie jag faktiskt är?

Fest om två dagar, måste hinna städa. Får städa imorgon och på lördag; ikväll är det Hell's Kitchen och jag skall på något vis lyckas förklara tillräckligt bra för att min mor skall kunna hämta hem, installera samt fylla Winamp med musik. Jo, tjena. Trodde jag på den själv?

Jag har två alternativ till klänning på lördag. Försöker komma fram till vilket av dem jag gillar bäst.
För övrigt är en timmes lunch på jobbet riktigt bra; jag hann både äta och umgås igår! Sista gången idag, sedan är jag tillbaka på normalt schema igen! ...fast idag skall jag ju jobba över också... >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0