Giant spiders prepares to take over

Jag börjar vänja mig vid mina nya rutiner. Gå till sängs tidigt, somna tidigt, gå upp tidigt. Ta tidigt tåg till jobbet och sent tåg från jobbet. Komma hem sent, ha ett par få timmar på sig att göra något man är sugen på (well, fyra timmar) och sedan gå till sängs tidigt och somna tidigt igen. Jag klagar dock inte, jag mår bra av rutiner och scheman. Om jag inte har tider jag måste göra alla dessa saker vill bara Detet i mig ta över, och skulle Detet ta över kommer jag att sitta uppe hela nätterna, sova hela dagarna och äta väldigt mycket mindre än jag gör nu.

Veckorna känns snabbare än helgerna. Dagarna går inte alls så långsamt som man skulle tro nu när man är i Dolly Parton-land (working 8.30 to five, som hon nästan sjunger). Det var ju likadant när jag jobbade i affären; plötsligt hade man fem minuter på sig innan lunchrasten och sedan var det nästan dags att gå hem.

En sak jag saknar lite från första året i bowlinghallen är alla söta militärer i sina snygga uniformer som brukade komma upp och köpa pizza och öl från mig. Jag har ju ögonen på en eller två av dem faktiskt. Mrrrr. Uniformer :3  Får se till att Nath har på sig sin uniform oftare härhemma, haha ^^

Fick mail från USA om att det strular med Jahnas julklapp, argh! Får be Nath hjälpa mig kolla på det när han vaknar, jag gissar att det kan ha att göra med att han saknar pengar på kortet. Jag HOPPAS det i alla fall, för då bör det ju vara enkelt fixat... Däremot börjar jag oroa mig att julklappen inte alls kommer att hinna hit innan jul :(
Skit.

Nåväl. Ny dag sprungen, och idag haglar det på mitt fönster. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0