Fluffy fluffy bun-buns!

Jag vaknade till vid två i nättras, som vanligt. Har gjort det ett par nätter i rad nu, vet inte varför. I alla fall vaknade jag till, tittade på klockan och skulle sedan somna om, och kom fram till att "Min hjärna är som ett index!" och att jag kunde välja var jag ville gå, vilken dröm jag ville ta. Jag reflekterade sedan inte så mycket mer över det hela utan somnade om och drömde nog det jag ville. Kanske.

Fick sitta på linan och ta samtal idag, för första gången. Var lite pirrigt, första samtalet visade sig vara en av mina kunder som jag råkat göra lite fel med. Jaja, man kan inte vinna alla. Jag bad om ursäkt och skickade rätt mail till honom. Andra kunden var en trevlig dam, och senare fick jag reda på att just det samtalet hade blivit avlyssnat så jag fick gå till en kille och höra lite kritik över samtalet. Faktum är att jag fick 100% av 100 möjliga bra, så det var ju faktiskt inte så illa ;)

Fick senaste numret av Fables idag! Den ligger här bredvid min dator, helt mint och väldoftande. Skall strax mysa ner mig i sängen med den och bara njuta. Jag älskar mina seriealbum <3 Preacher är liiite bättre än Fables eftersom Preacher redan är slut och jag har alla album; men å andra sidan är det inte så illa att få se fram emot nya album av Fables lite då och då heller :3
Jag är bara lite sådär ...comic book girl.

Förresten drömde jag hur tjock jag var, så jag kände mig så bylsig när jag vaknade i morse. Har dock känt mig smal och snygg hela dagen, men efter att ha sett nu under natten hur jag skulle se ut känner jag mig bara ledsen. Dumma dröm. Valde jag fel i mitt drömarkiv ändå? Illa.

Dags för lite serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0