Mushrooms, puppies, sugar, spice

Duvor utanför fönstret. Konstigt nog låter det som att de hummar Emil i Lönneberga-låten?

Mina ben gör ont, främst det högra. Känns som att jag har legat och spänt mig hela natten, så istället för att vakna upp utvilad och pigg i benen känner jag mig mest stel och jobbig. Urgh.

Rollspel ikväll OCH imorgon kväll (WFRP ikväll och COC imorgon :D) så jag måste snart ta itu med städning av köket. Det ser lite väl stökigt ut där efter att jag och Diddi spenderade gårdagen åt att baka spindelbullar och ögonkakor. Jag vaknade försent och hon har redan gått, så spelgruppen får äta upp kakorna ikväll så får vi göra nya sedan hon och jag, så hon också får ett gäng.

Igår köpte jag en stegräknare via Tradera. Nu skall vi snart se hur mycket jag rör på mig om dagarna, och hur mycket mer jag BORDE röra på mig om dagarna... Det ni.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vad spännande med duvor som hummar Emil i Lönnerberga!

2008-08-20 @ 23:30:57
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Zombie

Hehe ja, men också lite creepy ;)

2008-08-25 @ 10:33:31
URL: http://zombiefied.blogg.se/
Postat av: Dddididi

här var mitt namn med!

2008-11-20 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0