Zombie goes Voodoo

Ny design, och denna är jag mycket nöjdare med än den förra!

Nyss hemkommen från Kågeröd (tror jag) där jag och Kärlek har spenderat en ytterst trevlig afton med hans familj! Fullt tillfreds med tillvaron, och nu skall vi lägga oss på soffan och se ett avsnitt B5 innan vi sover.
Imorgon skall vi köpa batterier till min kamera, sätta oss på första bästa buss ut på Höganäskusten, och picknicka i höstmyset. Jag håller tummarna för vackra höstbilder att slänga upp på bilddagboken sedan :)

Nu väntar soffan och vacker pojkvän på mig, så nu avslutar jag för kvällen.

Godnatt, go' vänner.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Snygg design, helt annorlunda mot dina tidigare! Dessutom väldigt fin bild på dig!

2007-09-22 @ 08:37:57
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0