You awful me

...och så finns den igen. Den där jag har letat febrilt efter på eBay tusen gånger och som jag skulle dö för. 500:- så är den min. Femhundra ynka små kronor. Mer än jag har, men jag måste ändå säga till pappa om pengar till kurslitteraturen så då kan jag säga "jag behöver 2000:-" istället för 1500:-. Sedan är det pur lycka. Får kolla på vad gotlandsresan skulle gå på också, så kan jag ta pengar till det samtidigt. Vanligtvis går det på lite över tusen. Hrrrr.
Egentligen är det onödiga femhundra kronor. Men jag kommer att gräma ihjäl mig om jag inte köper den, och jag har ju velat ha den i tre år nu. Det är lång tid, tro mig.

Fem-hund-ra-kro-nor. Åååh. Kom igen. :)

Sedan blir det pinupbilder galore. Eller något.
Glad pojkvän i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0