While drinking tea in Dreamland

Nyvaken, ser ut som en smurf i en babyblå morgonrock. Håret -luggen!- är fortfarande för kort för att förstå att meningen är att det skall hålla sig bakom örat. Gnörghl. Ohwell. Hårspännen är min vän, synd att mina vänner inte är här. De har gömt sig i sovrummet och badrummet, jag tror att vi leker kurragömma.

Anyhoo, idag blir det som sagt förmodligen utflykt. Det blir det nästa fredag också, och nästa lördag skall vi låna en bil och hämta hit en massa av mina saker. Yay! ^^ Helgen därefter är vi på Gotland och leker med mamma och pappa, eftersom de fyller år, och helgen efter det är det Vogon. I don't mind :)
Vi skall utflykta med Jahna och Lars nästa fredag, åka och kika på något konstverk man kunde klättra i. Idag skall vi bara leta fina miljöer att promenera och ta kort i. Min kamera är underbar, min älskling än underbarare.

Man kan kanske inte klaga då? :)

Skickade in en arbetsansökan igår, som skribent  i Levels WoW-tidnining. Tvivlar storligen på att de skulle få för sig att sålla ur just MIN text ur alla ansökningar, men... det kändes ändå kul att faktiskt göra något bra. Ansöka om ett jobb. Sedan att det är ett jobb jag skulle kunna döda för att få är inte så relevant, men väl en intressant binotis i frågan. (brains, braaaains!)

För lite hjärnor i min blogg på sistone. Jag verkar ha övergivit min odöda zombienatur och blivit mer ...human. Förvirrande och skrämmande. Mitt monster tycker ju om mig som jag är.

Vill fortfarande gå på Halloween-party, men det verkar inte dyka upp några sådana. Aj aj. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0