Tweet tweet

Det har varit en sådan där riktigt underbar dag. Vi har haft sådan otrolig tur med vädret, det har varit gassande solsken och närapå sommarvärme hela dagen, och vi har passat på att njuta av det, båda två.
Vi bestämde oss för att ta en långpromenad längs kusten istället för att ta bussen ut, men först gick vi införbi Vila en snabbis eftersom jag fortfarande vägrar gå med på att det inte finns klänningar som ser ut som klänningar på stan. Där hittade jag en alldeles utmärkt klänning som såg ut som en klänning, så biträdet var en raring och beställde över den i rätt storlek från Lund. Så, om en vecka eller något sådant så har jag min klänning hängande på en galge här hemma. Utmärkt :)

Sedan gick vi längs stranden en lång stund, och så strosade vi upp i skogen. Jag har tagit säkert 100 bilder idag, lade upp ett ytterst fåtal på bilddagboken och tänkte lägga in några här senare kanske. Vi skall snart äta, så vi får se ifall jag hinner idag.

Kom på vad jag vill ge pappa i femtioårspresent, så det känns skönt att ha det bestämt nu. Sitter och kollar lite på detaljerna till det hela. Whee ^^ Men klänning har jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0