Say it once and say it loud: I am HORDE and I'm proud!

Vår storslagna plan att ha två grupper i Karazhan ikväll gick i kras. Folk var inte inloggade, folk ville inte signa... Jag övergav min plats till fördel för en rogue som har större behov av epics än mig i nuläget. Snel hest jag är. Istället skall jag imorgon leda grupp 2 tillsammans med Anticlimax och Tarmalii. Tror jag. Annars har vi problem. Ohwell, den dagen den sorgen. Morgondagen.

Dingade Ghouliette till 26, har tråkigt och vetefan om jag orkar försöka questa mer med henne ikväll. Skall kolla runt lite om det finns något kul område jag kan hänga med henne i; Hillsbrad Foothills är ju bäst, men också störst risk för ganking. Om jag kunde klara Arathi Highlands hade det ju varit kul, men... 30-40, det klarar man inte på 26 och som priest. Lilla söta priest.

Funderar på att a) bada eller b) se på Frasier. Frasier hade varit sweet som fan. <3 Nackdelen är att jag tror att Kärlek vill se det med mig, och då kan jag ju inte ninja det nu. Vi får se, vi får se. Jag skall tänka lite. Aja.

signoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0